Ogromnym narzędziem, które wspiera rozwój firm B2B jest LinkedIn Ads. Reklama LinkedIn daje możliwość dotarcia do określonej grupy odbiorców. Poprzez precyzyjne targetowanie można dotrzeć do osób decyzyjnych, które będą bezpośrednio zainteresowane współpracą, czyli np. CEO lub managerów. Marketerzy mogą określić do kogo kierowane mają być reklamy biorąc pod uwagę: branże, stanowiska, doświadczenie, nazwę i wielkość firmy, czy też geolokalizację.
Skuteczne kampanie B2B pozwalają na osiągnięcie celów reklamowych. Wśród nich znajdują się trzy kategorie tj. świadomość marki, zainteresowanie oraz konwersje. Właściwie zaplanowana i skierowana do odpowiednich grup reklama przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności firmy w odpowiednich kręgach, co jest istotne w branży B2B.
Treść reklamy, jej tekst, grafiki, czy też wideo powinny być przemyślane, atrakcyjne i zachęcające. Warto korzystać z różnych formatów reklamowych jakie oferuje LinkedIn Ads. Formaty te są zależne od wybranego wcześniej celu kampanii. Wśród nich wyróżnia się m.in.:
- karuzele reklam,
- reklamy wydarzenia,
- reklamy Spotlight,
- reklamy w formie dokumentu,
- reklamy w wiadomościach,
- reklamy konwersacyjne,
- reklamy wideo,
- reklamy z pojedynczym zdjęciem.
Odpowiednio zaplanowany marketing LinkedIn może skutecznie zwiększyć rozpoznawalność firmy. Wykorzystaj potężne narzędzie wspierające rozwój firm B2B, czyli LinkedIn Ads!